صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با حکم مهندس سید عزت الله ضرغامی :

رییس ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد

6 (619×370)

 

متن حکم صادره بدین شرح است :

 

 

 

جناب آقای مجید آخوندی

 

معاون محترم سیاسی سازمان صدا و سیما

 

 سلام علیکم ؛

 

نظر به شایستگی، توانمندی و تجارب مفید، شما را به سمت رییس ستاد انتخابات رسانه ملی دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها منصوب می‌کنم.

 

با توجه به نقش با اهمیت رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری، جنابعالی ماموریت دارید با ایجاد هماهنگی بین معاونت‌ ها و تمام بخش‌ های خبری، تولیدی و پژوهشی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز استفاده از تمام ظرفیت‌ها ، اقدامات زمان‌ بندی شده تا برگزاری کامل انتخابات را انجام داده و بر حسن اجرای سیاست‌ های نهایی نظارت کنید.

 

اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی‌ طرفی و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور بالا بردن آگاهی‌های عمومی و ایجاد انگیزه برای حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌ های رأی از جمله اهداف اصلی رسانه ملی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهاست.

 

نتایج تجزیه و تحلیل رویدادهای مرتبط با انتخابات و تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف و اقدامات صورت گرفته را به طور مستمر به اینجانب منعکس کنید.

 

از خداوند متعال توفیقات شما را در انجام این ماموریت خواستارم.

 

 

 

مهندس سید عزت الله ضرغامی

 

رییس سازمان صدا و سیما

نویسنده : مهندس محمود رضا حسنلو : ۱۱:٤۱ ‎ب.ظ ; پنجشنبه ٢۳ آذر ۱۳٩۱
Comments نظرات () لینک دائم

نشست چشم انداز دو سالانه برنامه های نمایشی با حضور رئیس رسانه ملی

مردم براساس سریال‌ درباره‌ رسانه قضاوت می‌کنند

رئیس رسانه ملی در"نشست چشم انداز دو سالانه برنامه های نمایشی سیما 1394-1392" ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی در مدیریت فرهنگی کشور از تلاشهای موثر معاونت سیما در حوزه برنامه ریزی قدردانی کرد.
به گزارش تولید و اطلاع رسانی حوزه ریاست، مهندس عزت الله ضرغامی یکی از آسیب های مدیریت فرهنگی کشور را مغفول ماندن برنامه ریزی دانست و گفت: در برخی از حوزه های فرهنگی کشور برنامه ریزی وجود ندارد و یا بسیار محدود است و دلیل آن بی ثباتی مدیران در این حوزه است.
وی خاطرنشان کرد: پرهیز از سوژه های انتزاعی و توجه به واقعیت های جامعه از نکات مهم مجموعه های نمایشی است.
رئیس رسانه ملی گفت: معیار قضاوت مردم در مورد رسانه از کارهای نمایشی رسانه است و می توان با توجه به محتوا و تولید سریالهای فاخر، مخاطبان رسانه را افزایش داد.

مهندس ضرغامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی یادآور شد: از نکات مهم دیگر در برنامه ریزی، ارائه سبک زندگی اسلامی– ایرانی در تولیدات فیلم و سریال می باشد و ساده زیستی باید در کارهای نمایشی تبلور پیدا کند.
وی فیلم نامه قوی و ایجاد گره مناسب در داستان را در جذب مخاطب بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: کارهای نمایشی دارای ظرفیت بالایی برای تاثیر گذاری در جامعه می باشد.
رئیس رسانه ملی از همکاران برنامه ساز در حوزه های نمایشی خواست بدون توجه به حاشیه ها ضمن رفع اشکالات برای تولید آثار با ارزش و ماندگار تلاش کنند.
ضرغامی در ادامه گفت: برنامه سازان باید با کمک جامعه شناسان دلسوز و آگاه به مسائل روز جامعه پاسخوگی نیازهای مردم باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر در کنار سایر تولیدات حداقل 120 مجموعه تلویزیونی برجسته و فاخر تولید شده است.

رئیس رسانه ملی، توجه به زندگی خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان، بسیجیان و آزادگان به عنوان الگو های حماسه ساز را در تولیدات رسانه و مجموعه های تلویزیونی ضروری دانست. 
توجه و کار بیشتر در حوزه های جلوه های ویژه و اقتباس از آثار مکتوب ماندگار در تولیدات نمایشی از دیگر موارد مورد اشاره رئیس رسانه ملی بود.

نویسنده : مهندس محمود رضا حسنلو : ٥:٥٥ ‎ب.ظ ; پنجشنبه ٢ آذر ۱۳٩۱
Comments نظرات () لینک دائم